czwartek, 10 maja 2018

Niemowlęce spodenki na lato

W przyszłym tygodniu czekają mnie dwie ważne uroczystości. W sobotę Chrzest Święty mojej już 3-letniej, Martynki oraz Komunia Święta mojego syna. Dużo przygotowań, część już za nami, część nadal w trakcie. Wspólne przyjęcie odbędzie się w domu moich rodziców. 28 gości. Na szczęście gotowanie to działka mojego męża. 
Za tydzień pochwalę się kreacją Martynki, która jest już prawie gotowa. 

Dzisiaj niemowlęce spodenki na lato. Podobne do spodenek, które w zeszłym roku zrobiłam na prezent dla mojego małego kuzyna (mojego kuzyna, wujka moich dzieci😁). Tamte były zrobione na drutach, te są szydełkowe. I tym razem jest więcej guzików. Ach, i włóczka inna. Niby prawie to samo, a jednak zupełnie inaczej. 

Włóczka: DROPS ♥ You #7, 100% bawełna. ( z jakiego sklepu to oczywiste). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz