sobota, 24 marca 2018

Pierwszy sweter i pierwszy haft

Nareszcie jest...mój pierwszy sweter na drutach wraz z pierwszym haftem. Dłuuuugo powstawał...Zaczęłam już w sierpniu zeszłego roku, później kilkumiesięczna przerwa w jakichkolwiek pracach ręcznych...Sweter gotowy jest już od około 2 tygodni. Dzisiaj Zuzia, bo to dla niej powstał sweterek, pierwszy raz miała okazję go nosić.
Haft miał być inny. Jednak, gdy znalazłam na pintereście jeżyki nie było opcji, by cokolwiek innego znalazło się na swetrze.
Jestem z siebie dumna, jestem zachwycona i z ochotą zabrałam się za dzierganie swetra dla młodszej Martynki ( prawie gotowy, od końca dzielą mnie tylko rękawy).

Włóczka: Drops Nord 45% alpaka, 25% wełna peruwiańska, 30% poliamid

Z włóczki Nord robiłam już szydełkową kamizelkę z kapturem dla Martynki. Po raz kolejny polecam włóczkę jak i sklep e-wloczykijki.pl (dużo promocji, błyskawiczne wysyłki oraz korzystny program lojalnościowy), gdzie ja kupuję włóczki Drops. Tym razem zauważyłam, że po wypraniu sweter zrobił się mięciutki i milszy w dotyku. Włóczka Nord jest na liście moich ulubionych włóczek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz