sobota, 3 marca 2018

Wiosenny króliczek i urodzinowa kartka

W 3 klasie mój  syn wreszcie złapał  kontakt z koleżankami  i kolegami z klasy, co bardzo mnie cieszy. Dzisiaj wybiera się  na kolejne urodziny. Oprócz  sklepowego prezentu zrobiłam dla koleżanki syna króliczka amigurumi. Pierwotny pomysł  na jego wykończenie był  inny, ale jak to zwykle u mnie bywa, całość  powstała  "na żywioł ".  Inspiracją  była  inna moja praca, jeszcze nie skończona.
Króliczek w żółtej  sukience i wianku  prezentuje się  bardzo wiosennie. 
Zamówiłam też  mojego syna do zrobienia kartki urodzinowej. Wykorzystaliśmy ekologiczny papier  wizytówkowy  i filc, z którego ostatnio robiliśmy  zwierzątka. Wyszło  całkiem zgrabnie. Mam nadzieję, że koleżanka doceni wysiłki  mojego syna. On bardzo potrzebuje podbudowywania swojej pewności  siebie. 

Włóczka (królik): Kotek, 100%akryl
Włöczka (sukienka,buciki, kwiatki): Gazzal Baby Cotton, 60% bawełna, 40% poliakryl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz