czwartek, 3 sierpnia 2017

Zestaw dla noworodka Myszka Minnie

Przypomniałam sobie, że mam zrobiony taki zestaw dla noworodka Myszka Minnie. Leżał, sobie w szafce, jeszcze z  czasów ( czyli od ok 4miesiący, no może 5)gdy moje szydełkowanie ograniczone było do czapeczek, chust pod szyję kominów. Znalezisko przypomniało mi konieczności skończenia czapki Oliwiera, oraz o zrobieniu czapek dla dziewczyn. Obiecałam też zrobić zestaw jesienny dla synka znajomych. Do jesieni rochę czasu zostało, ale tsk ciężko wrócić  do czapek, gdy w mojej głowie mnożą się i mnożą kolejne pomysły. 
Powinnam też skończyć bardzo dawno rozpoczętą sukienkę Martynki. Juz od miesiąca leży prawie gotowa.
Niespodziewanie wciągnął mnie świat amigurumi. Dopiero twierdziłam, że to nie mój świat, a już w realizacji są kolejne zwierzątka...
Jeszcze chciałabym wreszcie spróbować haftu krzyżykowego, i obiecałam moim starszym dzieciom, że będziemy robić filcowe zwierzątka. Zestawy do haftu też im obiecałam....
 
A oto dzisiejszy zestaw: czapka, chustka, niedrapki oraz buciki.

Włóczka: Jeans, 55%bawelnar, 45% poliakryl.




I


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz