niedziela, 9 lipca 2017

Prezent dla noworodka

Zostałam poproszona o zrobienie kocyka, czapeczki i bucików na prezent dla maluszka, który niebawem pojawi się na świecie. Całość miała powstać z włóczki bawełnianej i miały być wstążki. Nie byłam zachwycona, ale zabrałam się do pracy. Kocyk pokochałam, po kilku rzędach. Już mi sie marzy taki w większym wydani i bez wstążki. Ten tutaj ma wymaiary ok. 85x95cm i wcale już mi ta wstążka nie przeszkadza. Jest cudny. Buciki wybrałam takie (wspomagałam się tutorialem Asi- tu link),bo uznałam, że pasują do kompletu wstążkowego. I bonetka. Również pasowała do wstążek.  I po prostu lubię bonetki. Ogólnie jestem zadowolona z efektu końcowego.
I co najważniejsze, osoba zamawiająca również była zadowolona. Mam nadzieję, że równie zadowoleni będą przyszli rodzice.

Włóczka: Alize Bella, 100% bawełna. (Pracowałam na dwóch włóczkach jednocześnie)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz